2020-01-08 12:00:00 NATJEČAJ ZA IMENOVANJE RAVNATELJA Na temelju članka 126. stavaka 1.- 3. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 – RUSRH,152/14, 7/17, 68/18) i članka 61. Statuta Školski odbor Osnovne škole „Davorin Trstenjak“ Podgajci Posavski raspisuje: NATJEČAJ za imenovanje ravnatelja/ice Ravnatelj/ica školske ustanove mora ispunjavati nužne sljedeće uvjete: Dodatne kompetencije su: poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima. Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina. Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju: životopis diplomu odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi domovnicu odnosno dokaz o državljanstvu dokaz o položenom stručnom ispitu odnosno da je osoba oslobođena obveze polaganja dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis HZMO i potvrda školske ustanove o vrsti i trajanju poslova) program rada za mandatno razdoblje uvjerenje da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 8 dana ) dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3. članka 126. ZOOOSŠ ( odluke o imenovanju )
Kandidati mogu priložiti dokaz o dodatnim kompetencijama: poznavanju stranog jezika, osnovnim digitalnim vještinama i iskustvu rada na projektima. Dokazi o dodatnim kompetencijama dostavljaju se u originalu ili ovjerenoj preslici: Poznavanje stranog jezika dokazuje se javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove, potvrdom ili drugom ispravom osobe ovlaštene za provođenje edukacije stranih jezika, potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju znanja stranog jezika i drugom ispravom,Osnovne digitalne vještine dokazuju se javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove, potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti, potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju poznavanja digitalnih vještina i drugom ispravom, Iskustvo rada na projektima dokazuje se potvrdom ili ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata, osobnom izjavom kandidata u životopisu. Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14 i 39/18) dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužne su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, potražiti na slijedećoj poveznici: Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka za svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja. Rok za podnošenje prijava kandidata je petnaest (15) dana od dana objave natječaja. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava. Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom dostaviti na adresu: Osnovna škola „Davorin Trstenjak“ Podgajci Posavski, Matije Gupca 160, 32258 Posavski Podgajci u zatvorenoj omotnici s naznakom „natječaj za ravnatelja/icu - ne otvaraj“.
KLASA: 602-02/19-07/68 URBROJ: 2212-24-01-19-2
Predsjednica Školskog odbora Vlatka Zuko |
Osnovna škola "Davorin Trstenjak" Podgajci Posavski |