u spomen na Marka Marulića i njegovo na taj dan otisnuto djelo Judita. I ove smo ga godine obilježili u našoj školi.
Članice Literarne i Recitatorske skupine Gloria Ignjačić i Ana Jurić, zajedno s učiteljicom Karolinom Bakšaj, uredile su prigodan pano te istražile koje knjige učenici predmetne nastave najviše vole čitati. Nismo se iznenadili! Naši učenici najviše vole čitati dječje romane, ali našle su se tu i neke pripovijetke, bajke i jedna drama.
Noć knjige 23.travnja i knjižničar Denis Grgić
Život i djelo J.R.R. Tolkiena – istraživačka nastava (6. razred) Učenici su u skupinama istraživali o životu i djelu J.R.R. Tolkiena. Svaki je učenik nasumičnim odabirom dobio ulogu unutar svoje skupine, a uloge su inspirirane likovima iz „Gospodara prstenova“ (Čarobnjak Gandalf – vođa skupine, vilenjak Legolas – brzinski traži potrebne podatke i pravi skicu plakata, patuljak Gimli– istražuje dublje o prikupljenim podacima, čarobnjak Saruman – daje kritike na rad skupine i prijedloge za poboljšanje rada skupine). Nakon prikupljanja podataka o autoru, svaka je skupina izradila plakat, a kartice s likovima koje su služile za podjelu uloga poslužile su i kao materijal za ukrašavanje plakata.
Radionica na temu „Svijet kao začarana šuma“ (7. razred) Učenici su na temelju motiva i citata iz djela Ivane Brlić Mažuranić, J.R.R. Tolkiena te autora po izboru napisali kratku priču, a reference na likove i citati morali su imati funkciju unutar njihove priče. U uvodnom dijelu sata podsjetili su se nekih od najvažnijih tema koje obrađuju navedena djela, a njihov je zadatak bio povezati ta djela s našom stvarnošću i aktualnim problemima. Cilj radionice bio je poticanje učenika na kreativno stvaranje i razvijanje osviještenog korištenja intertekstualnim poveznicama.
Knjiga i igra (predškola) Školski knjižničar predškolcima je čitao slikovnicu “Zajc Ivek – priča o zecu buntovniku”, autorice Katije Romac (Vila Pričalica). Slikovnice Vile Pričalice, osim zabave, imaju i odgojno-obrazovnu namjenu, a “Zajc Ivek” slikovnica je kojom se djecu poučava o štetnosti nasilnog ponašanja, kako na okolinu tako i na pojedinca koji vrši nasilje nad drugima. Nakon što su poslušali priču, predškolci su crtali likove iz slikovnice i šumske motive.